08.02.1986 yılında Silvan’da doğdu.
İlk ve orta öğrenimini Silvan’da lise öğrenimini ise Adana Orhan Çobanoğlu Lisesinde tamamladı. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi "Okul Öncesi Öğretmenliği" bölümünü bitirdi. Tezli Yüksek Lisansını Siirt Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü "Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ekonomisi" alanında yaptı.
İş Tecrübesi
2006-2012 Yılları arasında Adana PTT’de Memur olarak çalıştı,
2012-2016 Yılları Arasında Silvan Dicle Anaokulu Okulöncesi Öğretmenliği,
2016-2018 yılları arasında Silvan Hasuni Anaokulu`nda Müdür Yardımcılığı,
2018-Şu Ana Kadar Silvan Hasuni Anaokulu`nda Müdürlük yapmaktadır.
Aldığı Ödüller
08/08/2019 Başarı Belgesi (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık- Veren Makam: Kaymakamlık)
24/11/2021 Başarı Belgesi (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık- Veren Makam: Valilik)
17/01/2022 Başarı Belgesi (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık- Veren Makam: Bakanlık)
18/05/2022 Üstün Başarı Belgesi (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık- Veren Makam: Kaymakamlık)
01/06/2022 Başarı Belgesi (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık- Veren Makam: Bakanlık)
18/07/2023 Başarı Belgesi (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık- Veren Makam: Kaymakamlık)
07/09/2023 Ödül Belgesi (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık-Üstün Başarı- Veren Makam: Valilik
Akademik Çalışmaları, Bildirileri ve Milli Eğitim Bakanlığı Bünyesinde Katıldığı Hizmetiçi Çalışmaları:
Yüksek Lisans Tezi
Bildiri
Makale
|
Aslan, M.(09/05/2022), Okul Yönetiminde Kayırmacı Davranışların Okulöncesi Öğretmenlerin Motivasyonları Üzerindeki Etkisi, Siirt Üniversitesi.
Aslan, M. & Avcı, Y. (2022). 17-18 Kasım 2022 Dicle Üniversitesi Uluslararası Disiplinler Sempozyumu "Okul Yönetiminde Kayırmacı Davranışların Okulöncesi Öğretmenlerin Motivasyonları Üzerindeki Etkisi (Diyarbakır İli Örneği)" Dicle Üniversitesi Uluslar Arası Disiplinlerarası Sempozyum, 17 Kasım, 2022 (117). Aslan, M. & Avcı, Y. E. (2023). “Okul Yönetiminde Kayırmacı Davranışların Okulöncesi Öğretmenlerin Motivasyonları Üzerindeki Etkisi (Diyarbakır İli Örneği)”, International Academic Social Resources Journal, (e-ISSN: 2636-7637), Vol:8, Issue:45; pp:2034-2041. DOI: http://dx.doi.org/10.29228/ASRJOU RNAL.67592 Aslan, M. & Karaalp, H. (2023). “Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde Demokratik Ortam Oluşturma Algıları”, International Academic Social Resources Journal, (e-ISSN: 2636-7637), Vol:8, Issue:46; pp:2112-2119. DOI: http://dx.doi.org/10.29228/ASRJOU RNAL.67593 Petek, T. ve Aslan, M. (2023). Öğretmenlerin Örgütsel Dedikodu İşlevlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi, 6(1): 54-67. DOI:10.26677/TR1010.2023.1170 ISS |