T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
DİYARBAKIR / SİLVAN - Silvan Özel Eğitim Anaokulu

Mehmet ASLAN - Okul Müdürü

  08.02.1986 yılında Silvan’da doğdu.

İlk ve orta öğrenimini Silvan’da lise öğrenimini ise Adana Orhan Çobanoğlu Lisesinde tamamladı. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi "Okul Öncesi Öğretmenliği" bölümünü bitirdi. Tezli Yüksek Lisansını Siirt Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü "Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ekonomisi" alanında yaptı.

İş Tecrübesi

2006-2012 Yılları arasında Adana PTT’de Memur olarak çalıştı,

2012-2016 Yılları Arasında Silvan Dicle Anaokulu Okulöncesi Öğretmenliği,

2016-2018 yılları arasında Silvan Hasuni Anaokulu`nda Müdür Yardımcılığı,

2018-Şu Ana Kadar Silvan Hasuni Anaokulu`nda Müdürlük yapmaktadır.

Aldığı Ödüller

08/08/2019  Başarı Belgesi (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık- Veren Makam: Kaymakamlık)

24/11/2021  Başarı Belgesi (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık- Veren Makam: Valilik)

17/01/2022  Başarı Belgesi (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık- Veren Makam: Bakanlık)

18/05/2022 Üstün Başarı Belgesi (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık- Veren Makam: Kaymakamlık)

01/06/2022  Başarı Belgesi (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık- Veren Makam: Bakanlık)

18/07/2023  Başarı Belgesi (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık- Veren Makam: Kaymakamlık)

07/09/2023 Ödül Belgesi (Veriliş Nedeni: Çalışkanlık-Üstün Başarı- Veren Makam: Valilik

 

Akademik Çalışmaları, Bildirileri ve Milli Eğitim Bakanlığı Bünyesinde Katıldığı Hizmetiçi Çalışmaları:

Yüksek Lisans Tezi

 

Bildiri

 

 

 

 

Makale

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aslan, M.(09/05/2022), Okul Yönetiminde Kayırmacı Davranışların Okulöncesi Öğretmenlerin Motivasyonları Üzerindeki  Etkisi, Siirt Üniversitesi.

 

Aslan, M. & Avcı, Y. (2022). 17-18 Kasım 2022 Dicle Üniversitesi Uluslararası Disiplinler Sempozyumu "Okul Yönetiminde Kayırmacı Davranışların Okulöncesi Öğretmenlerin Motivasyonları Üzerindeki Etkisi (Diyarbakır İli Örneği)" Dicle Üniversitesi Uluslar Arası Disiplinlerarası Sempozyum, 17 Kasım,  2022 (117).

 Aslan, M. & Avcı, Y. E. (2023). “Okul Yönetiminde Kayırmacı Davranışların Okulöncesi Öğretmenlerin Motivasyonları Üzerindeki Etkisi (Diyarbakır İli Örneği)”, International Academic Social Resources Journal, (e-ISSN: 2636-7637), Vol:8, Issue:45; pp:2034-2041. DOI: http://dx.doi.org/10.29228/ASRJOU RNAL.67592

Aslan, M. & Karaalp, H. (2023). “Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde Demokratik Ortam Oluşturma Algıları”, International Academic Social Resources Journal, (e-ISSN: 2636-7637), Vol:8, Issue:46; pp:2112-2119. DOI: http://dx.doi.org/10.29228/ASRJOU RNAL.67593  

Petek, T. ve Aslan, M. (2023). Öğretmenlerin Örgütsel Dedikodu İşlevlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi, 6(1): 54-67. DOI:10.26677/TR1010.2023.1170 ISS